Frequently Asked Questions (FAQ)

Hoe kan ik reserveren?

Hoe kan ik annuleren?

Hoe kan ik het aantal personen van mijn reservering wijzigen?

Kan ik ook telefonisch reserveren of annuleren?

Wat houdt het “Restaurant Week Menu” in?

Zijn drankjes ook inbegrepen in de menuprijs?

Ik volg een speciaal dieet, hoe kan hier rekening mee gehouden worden?

Een deelnemend restaurant komt niet in de lijst voor. Hoe kan dit?

Door wie wordt de DiningCity Restaurant Week georganiseerd?

Wat is DiningCity?

Waarom kan ik maar tot maximaal 10 personen reserveren?

Hoe meld ik me aan voor de nieuwsbrief?

Het Restaurant Week Menu is bij enkele Michelinster restaurants duurder, waarom?

Ik ben mijn reserveringscode kwijt, hoe kan ik nu annuleren?

Als ik een 'vol' restaurant rechtstreeks bel dan hebben zij nog wel beschikbaarheid. Hoe kan dit?

Als ik op 'zoek' druk gebeurt er niets / krijg ik een foutmelding. Hoe los ik dit op?

Waarom zijn sommige restaurant zo snel volgeboekt?

Wat is de menuprijs voor de lunch?

Ik wil graag betalen met iDeal. Hoe doe ik dat?

Ik wil graag betalen met een Creditcard. Hoe doe ik dat?

Zijn er ook andere betaalmogelijkheden naast iDeal en Creditcard?

Ik heb vooraf betaald, kan ik mijn reservering nog annuleren?

Krijg ik na betaling van mijn reservering een bevestiging?

Zijn er extra kosten verbonden aan vooraf betalen?

Ik zie geen optie om vooraf te betalen

Wanneer moet ik vooruitbetalen?

Ik heb wel een reservering geplaatst, maar (per ongeluk) weg geklikt toen ik op de betalingspagina kwam. Wat nu?

Het Restaurant Week Menu is bij restaurants van de Top 250 duurder, waarom?

Wat is de menuprijs voor diner?

Wanneer moet ik de menuprijs betalen?

Wat gebeurd er met mijn email adres?

Waarom moet ik mijn telefoonnummer invullen?